Madenden Mücevhere Pırlantanın Yolculuğu
MEKAN İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı SERGİ HAKKINDA Sergi, pırlantayı en merak uyandıran özellikleri, bilinmeyen şaşırtıcı yönleri ve tüm güzelliğiyle sergilemek amacıyla
Günümüzün yoğun rekabet koşullarında bir firmanın ya da markanın, adını duyurup yeni bayilikler ve müşteriler edinmesi gittikçe zorlaşmaktadır. Üstelik hızla gelişen teknolojinin sonucunda, durmadan çeşitlenen iletişim araçları karşısında doğru seçimler yapabilmenin zorluğu da buna eklenmektedir.
Farklı fikirler üretmek, farklı fikirlere açık olmak farklılaşmayı doğal sonuç olarak beraberinde getirir.
Entegre pazarlama iletişimi, hedef kitlenin analizini yaparak ihtiyaçlarını ve ilgisini belirler ve bu amaçla uygulanacak klasik ve gerilla pazarlama faaliyetlerini, satış ve pazarlamayı destekleyecek kısa ve uzun vadeli projeleri geliştirir. İlgili departmanların iletişim odaklı çalışmalarına destek vererek marka yaratılması ve konumlandırılması çalışmalarını planlar.
MEKAN İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı SERGİ HAKKINDA Sergi, pırlantayı en merak uyandıran özellikleri, bilinmeyen şaşırtıcı yönleri ve tüm güzelliğiyle sergilemek amacıyla
İSTANBUL’UN 100 MÜCEVHERİ VE SANATÇISI Yayın: İstanbul Büyükşehir Belediyesi & Kültür A.Ş. Bu dizi, İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti projesi kapsamında sunulan ve Devlet Bakanı
MEKAN İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı SERGİ HAKKINDA Sergi, pırlantayı en merak uyandıran özellikleri, bilinmeyen şaşırtıcı yönleri ve tüm güzelliğiyle sergilemek amacıyla
İSTANBUL’UN 100 MÜCEVHERİ VE SANATÇISI Yayın: İstanbul Büyükşehir Belediyesi & Kültür A.Ş. Bu dizi, İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti projesi kapsamında sunulan ve Devlet Bakanı